DOA KU PADA MU

Monday 25 July 2011
Ya Allah
Aku tidak kira apa yang berlaku padaku
miskin,kaya,sakit,sihat
yang penting adalah redhamu
redhamu padaku amat mahal sekali
kerana mahalnya redhamu aku meminta selalu
disetiap hembusan nafasku
disetiap langkah dan gerak ku 
disetiap kehidupan ku
aku tidak peduli
walaupun aku miskin aku tetap rasa kaya dan bahagia
jika redha mu bersamaku
apalah artinya aku kaya jika kau murka padaku
segaka-galanya tidak bernilai
ya allah..anugerah lah redha mu padaku
jangan lah aku beramal mencari pahala
inginkan fadhilat atau kerana syurga
anugerahkan lah padaku
beramal ibadat kerana mu
jangan lah aku bersedekah kerana takut miskin
tapi anugerah lah padaku
beramal ibadat keranamu
ya allah kurnialah padaku ilmu dan hikmah
tunjukkan pada ku jalan menuju redhamu
didalam hidupku,disaat kau menjemputku
diwaktu sakaratul maut mendatangiku
diwaktu pengendalian jenazahku
dialam barzak ku
dan hanya dengan redhamu
dapat ku  melihatmu..

0 comments:

Post a Comment